wtorek, 5 maja 2015

Wiosenne trendy

Wiosna za oknem, temperatura idzie w górę więc makijaż, fryzura i paznokcie też oczekują zmiany..
A nowe trendy to natura!

Wystrzegamy się mocnego, krzykliwego makijażu. Stawiamy na delikatny make up. Jeśli chcecie podkreślić usta to pamiętajcie, żeby nie przyćmiły ich wytuszowane, ciężkie rzęsy. Jeżeli chodzi o kolory to trzymajcie się pastelów oraz odcieni ziemi - beżów i brązów. Pamiętajcie także, że sztuczne rzęsy i grube kreski na powiece przechodzą do lamusa.


 Długim, sztucznie kręconym i wylakierowanym włosom zdecydowanie mówimy NIE! Najmodniejsze w tym sezonie będą włosy ścięte do ramion i lekko pofalowane. Co do koloru, na topie mamy sombre, czyli delikatną wersję ombre, ktróra przypomina słoneczne refleksy naturalnych odcieni włosów. Póki co prostownicę możecie wysłać na urlop :)

 
Jeśli miałyście problem z zapuszczaniem długich paznokci to zapomnijcie o tej udręce! Długie tipsy zostawmy w pojemnikach naszych manikiurzystek bo wiosną modne będą krótkie paznokcie! A kolory które rządzą na naszych dłoniach będą delikatne i piękne jak makijaż..


Mam nadzieję, że wiosenne nowości przypadły Wam do gustu. Ja jestem zachwycona i już zamawiam wizytę u fryzjera :)

Wysyłam także artykuł w cosmo, który zainspirował mnie do postu. Znajdziecie w nim jeszcze kilka innych nowych i ciekawych trendów -> http://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/advice/a34810/beauty-trends-that-need-to-die-2015/

K.

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz